thinkoutsidethebox

Direktlänk till inlägg 27 januari 2013

Såja!

Av Daniella - 27 januari 2013 19:16

jahopp då va denna helgen snart över och den mesta tiden har spenderats på jobbet eller ute hos hästen. I lördags var det familjefest på jobbet och Ronald McDonald kom på besök och jag fick vara hans medhjälpare dagen till ära :) Det roligaste med att vara hans medhjälpare var att se alla barn när han trollade och även alla vuxna som va helt förtrollade när han gjorde sina trollerier :) Det va svårt att hålla sig för skratt och jag lärde mig mycket som jag inte var beredd på att lära mig :) Jag lovar han är inte lika läskig som han ser ut :D Han är väldigt väldigt snäll.   


Nu blir det en vecka med skola och sedan avslutas den förhoppningsvis med en vinkväll hos Anna i Åhus! :D



Puss&Kram Daniella







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Daniella - 2 februari 2013 09:40

Jaha då va snön tillbaka... jag kan ju säga att visst kan det vara fint men jag vill ha vår nu inte vinter!! Här är i alla fall nån liten bild :-) ...

Av Daniella - 22 januari 2013 14:18

Dagen började med att sätta in en annan garderob på rummet så nu ska det städas :D sen bar det av ut i skogen på min fina vita och vi mötte först två råddjur sen en liten räv och på hem vägen en liten räv till. det är nog det bästa med att rida ut ...

Av Daniella - 17 januari 2013 11:49

Ja vad ska man säga, all denna snö gör att hästarna får väldigt mycket överskottsenergi. Jag vaute i tisdags och red med en tjejkompis och hennes söta häst. då var zeebrah ganska busig kan jag tala om han var som en unghäst igen trots att han är 20 å...

Av Daniella - 16 januari 2013 10:39

Här kommer lite bilder från mina år med hästarna :) Hihi titta och njut av alla underbara bilder :) Först en bild på mig och Skrållan         Här är Tuff innan vi åker till SM. Han va övertaggad       Zeebrah och jag för några år sedan under...

Av Daniella - 15 januari 2013 09:23

Jahopp då är jag snart klar med denna matte kursen... det känns helt galet att om bara en vecka är det ett år kvar innan jag är färdig lärare..   sjukt bra känsla är det i alla fall!   ja hästarna dom kämpar på i den här snön, just nu går det bar...

Presentation


Jag är en tjej på 21 år som lever för sina hästar och älskar livet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards