thinkoutsidethebox

Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Daniella - 16 januari 2013 10:39

Här kommer lite bilder från mina år med hästarna :) Hihi titta och njut av alla underbara bilder :)

Först en bild på mig och Skrållan      

  Här är Tuff innan vi åker till SM. Han va övertaggad    


Zeebrah och jag för några år sedan under vår hoppkarriär :D

 


Hehe man kan inte tro att detta är min fina lilla Zeebrah   

 


Min fina lilla Zunniz! Älskade ponnybus!  

   


Satt och tittade på alla gamla bilder och hittade denna fina bilden på Axel. Gud jag saknar honom otroligt mycket men jag vet att han har det bra nu! R.I.P fina fina Axel   


 



Bild från min och Zeebrahs första tävling som storhäst   

 


Snygge Bunniz igen   


Och Bunniz fina dotter ZunMint som nu har en ny matte och hon verkar trivas jätte bra hos dem! Jag saknar dig med lillan!     

     


Ja detta är ju ingen bild på en häst men jag ville ta med den bara för att jag gillar den :)

 


Det va lite bilder från mina häst år :) Tänkte nog försöka lägga in nån dag om alla hästar som jag har haft och tävlat :) Kunde vara lite kul, måste bara hitta bilder på alla först.


Puss&Kram Daniella

Presentation


Jag är en tjej på 21 år som lever för sina hästar och älskar livet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards