thinkoutsidethebox

Alla inlägg den 11 januari 2013

Av Daniella - 11 januari 2013 19:34

Satt och rotade bland lite foton här om dagen och hittade massa bilder från början av min rid karriär :)

Bland annat från min första hopptävling och massa bilder från den tiden då jag red ponnygalopp. Då stötte jag på denna bilden:

 


det är från andra gången jag är uppe och rider i skandinavium. På affischen är det från första gången som jag var uppe och red i skandinavium på göteborg horse show :) Det är något av det häftigaste som jag gjort i mitt liv. Vilken kick det är att rida där inne på arenan och höra publikens jubel, att man sen sitter på en affisch över hela göteborg är ju inte heller fyskam! :) På affischen rider jag på lilla Tummelisa jag säger lilla för hon var verkligen liten. Hon var endast 92 cm hög och en otroligt fin liten ponny som jag har många fina minnen med :) Mest är det dock där jag flyger i luften :P haha


det blir nog fler bilder från den "gamla goda tiden" någon annan dag ;D


Puss&Kram Daniella

Av Daniella - 11 januari 2013 09:30

 Nu bär det av ut i stallet för att ta en tur på min fina pålle i skogen. Måste ju berätta att i onsdags var vi i Sösdala och tränade för Helen och gissa om han va fin. Vill då tillägga att vi bara har ridit i skogen ungefär hela jullovet!    


Puss&Kram Daniella

Presentation


Jag är en tjej på 21 år som lever för sina hästar och älskar livet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards